Doar 24 ore! până la -50% la PROTEINE și PRE-WORKOUT + LIVRARE 0 la peste 75 RON

> VEZI OFERTA

De ce să comand online?

Poți plasa comanda la orice oră. Beneficiezi de oferte și promoții disponibile doar pe www.pronutrition.ro. Poți urmări atât comanda actuală, cât și istoricul comenzilor.

Când voi primi comanda?

Dacă ai ales livrarea prin curier, expedierea se face în 24 - 48 ore (în zilele lucrătoare) de la finalizarea comenzii. Comenzile încheiate înainte de ora 12:00 sunt expediate în aceeași zi în intervalul luni-vineri.

Sâmbătă, duminică și de sărbători legale se primesc comenzi online dar termenul de expediere începe cu prima zi lucrătoare ce urmează.

Pot să comand fără a fi logat?

Da, comanda poate fi trimisă și în cazul în care nu ai cont, sau nu ești logat, însă în acest caz pierzi anumite beneficii disponibile doar pentru clienții logați.

Cum procedez dacă doresc ca livrarea să se facă la o altă adresă decât cea specificată în contul meu de client?

În această situație, în cadrul procesului de comandă, vei avea opțiunea să introduci informațiile corespunzătoare adresei de livrare dorite.

Am uitat parola contului. Cum procedez?

În cazul în care nu îți amintești parola contului tău, te rugăm să folosești opțiunea de resetare a parolei dând click pe butonul „Ai uitat parola?”.

Cum plătesc?

Plata se face prin ramburs, la primirea coletului, sau online prin card bancar.

Pot modifica o comandă lansată?

În cazul în care dorești modificarea comenzii, o poți face sunând la numărul de telefon 0264-220.347. Modificarea se poate face doar în cazul în care comanda nu este deja procesată.