Flash Deals - 24 ore! -50% la Creatină monohidrată și Creapure + până la -35% la o selecție de produse

> VEZI OFERTA

Conform legilor în vigoare, O.U.G. nr. 34/2014, ai dreptul de a returna produsul cumpărat în termen de 14 de zile calendaristice de la primire, fără penalizări și fără a fi nevoie să ne explici motivul.

E important să știi că produsele alimentare și cosmetice sunt excepții la această regulă.

La Pro Nutrition îți oferim însă o mână de ajutor suplimentară: dacă anunți intenția de returnare în termen de 14 zile de la primire, prin e-mail la info@pronutrition.ro sau telefonic la 0264-220.347, îți vom accepta returul.

Retur produse Easybox

Vom accepta numai produsele care sunt nedeschise și în ambalajul original. Asigură-te că produsele pe care le returnezi sunt în stare perfectă, cu toate sigiliile intacte.

În cadrul politicii noastre de retur, îți oferim posibilitatea de a returna produsele direct în lock-erele EasyBox, pentru a asigura o experiență rapidă, fără costuri suplimentare, simplă și comodă.

Click aici pentru retur EasyBox.

La Pro Nutrition, ne dorim să te ajutăm cât mai mult posibil. Dacă ai întrebări sau reclamații, ne poți contacta prin e-mail la info@pronutrition.ro și vom răspunde în maxim 10 zile calendaristice.

Retur Curier

  1. Ne anunți că dorești să returnezi produsul printr-un e-mail la info@pronutrition.ro, un telefon la 0264-220.347, sau chiar printr-un curier la adresa noastră: Str Mihai Eminescu nr 191 A loc Cuzdrioara jud Cluj cod postal 407260 nr tel 0264 220 347.
  2. Vom accepta numai produsele care sunt nedeschise și în ambalajul original. Asigură-te că produsele pe care le returnezi sunt în stare perfectă, cu toate sigiliile intacte.
  3. În coletul de retur, te rugăm să includi toate documentele primite inițial, precum și o sesizare scrisă și semnată de tine, în care ne anunți că dorești să renunți la produse și să îți fie returnată suma plătită. Nu uita să specifici și contul și banca unde dorești să fie transferați banii.

În sesizarea ta, ar trebui să fie incluse:

  1. numele tău, adresa de email și numărul comenzii
  2. denumirea și numărul de bucati pentru produsele ce se doresc returnate
  3. data livrării produselor
  4. motivul returnării

Cheltuielile de transport vor fi suportate de tine, iar suma plătită va fi rambursată în maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului de retur.

Dacă returul este datorat unei erori de-a noastre (dacă am trimis un produs greșit sau dacă produsul este deteriorat), vom acoperi noi costurile de transport și îți vom returna întreaga sumă.

În caz contrar, vom reține costurile de ambalare, manipulare și transport.